torstai 10. heinäkuuta 2014

THROWBACK THURSDAY || LONDON


PicMonkey Collage3.jpg
IMG_0095.jpg
IMG_0085.jpg
IMG_0122.jpg
IMG_0041.jpg
PicMonkey Collage.jpg
IMG_0185.jpg
IMG_0061.jpg
IMG_0054.jpg
PicMonkey Collage2.jpg
IMG_0089.jpg
IMG_0151.jpg
PicMonkey Collage1.jpg
IMG_0148.jpg
Tää kyseinen reissu lontooseen oli tän vuoden tammikuun alussa. Sitä oli suunniteltu pitkään ja vihdoin mun ilokseni pääsin takaisin kaupunkiin jota niin rakastan. Reissussa oli mukana mun lisäksi äippä, mun isäpuoli simo, mun veli riku ja mun siskopuoli elli. Meijät lontoossa tapas myös simon tyttö saara, joka on opiskellu lontoossa viimeiset kolme vuotta.
Meijän hotelli sijaitsi hyvällä paikalla ison hydepark puiston vieressä sekä ihan metroaseman lähellä. Mun reissun kohokohta oli tietysti shoppailu.. ja sinne upposkin ihan kivasti jouluna ja synttäreinä saaneita rahoja. Käytiin myös kattoon Thriller- musikaali, joka oli ihan mielettömän hyvä. Tanssijat sai yleisönkin jaloilleen ja mukaan tanssiin ja laulaan.
Oltais myös haluttu käydä londoneyessä, mutta se oli ikävästi suljettu korjaustöiden vuoksi. Joten tyydyttiin vaan sen ohi kävelyyn ja katseluun.
Lontoo on yks mun lemppari kaupungeista matkustaa ja onnekseni oon saanu tänä kuluvana vuonna käydä siä jo kaks kertaa. Toinen reissu oli myöhemmin keväällä huhtikuussa kavereitten kanssa, mutta siitä sitten myöhemmin lisää..

- riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti