keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

VAPAAPÄIVÄ LEMPPAREITTEN SEURASSA


IMG_0607.jpg

Toppi Forever 21, Kimono Gina tricot, farkut Carlings, laukku H&M (myöhemmässä kuvassa)

IMG_0614.jpg
IMG_0611.jpg
IMG_0615.jpg
IMG_0624.jpg
IMG_0638.jpg
IMG_0637.jpg
IMG_0640.jpg
IMG_0641.jpg
IMG_0642.jpg
IMG_0648.jpg
IMG_0657.jpg
IMG_0660.jpg


Mulla oli tänää vapaapäivä, ja kuten otsikostakin näkee vietin sen mun lemppari kamujen kaa. Käytiin eka pienellä kierroksella ikeassa.. shocker, käyään nykyään siä vähän liian usein ottaen huomioon ettei kukaan meistä asu vielä omassa kodissa. Itse ostin sieltä uudet hyllyt mun huoneeseen, mistä ehkä mainitsin jo huonepostauksessa... pari kappaletta söpöjä mukeja mitä mulla jo entuudestaan on ja parit pienet sisustusjutut mun iskällä olevaan huoneeseen.
Ikeasta mentiin kaupan kautta viettään iidalle tyttöjen iltaa minkäs muunkaan kuin tortillojen parissa. Juteltiin pitkät pätkät kaikesta ja musta ainakin tuntu kivalta vähästä aikaa vaa jutella niitä näitä mun yksien tärkeimpien ihmisten seurassa, koska ei olla kunnolla vaan istuttu ja juteltu pitkään aikaa..

-riina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti